Forside

søndag den 13. marts 2011

2 Lo´s og 2 kort

Så er der lidt nyt fra min hånd - et par Lo´s og et par kort. Sidstnævnte vandt jeg 2. og 3. pladsen for på Convention;-)

Lo efter skitse:
Billedet er af Conrad, som nu er 3 år gammel. Det er behandlet i et billedbehandlingsprogram - hvor jeg har givet det en sepiatoning og en flosset ramme.








Lo hvor kravet var, at der skulle indgå noget gult og grønt:



Også her er billederne behandlet i et fotobehandlingsprogram. Det originale billede i farver er gemt og derefter er der lagt en kopi i sort/hvid ovenpå. Derefter er det sort/hvide visket ud på sutten. Mit held at den var gul;-)




Tekst skrevet på pc og printet ud på vellum; derefter klistret på papir.





Kort efter skitse:


Teksten foran på kortet er skrevet på pc og printet på det papir jeg ønskede at bruge; derefter er det udstandset.

  

Kort efter udfordringen: "Lav en invitation; bestem selv begivenheden".


Drengen er stemplet og malet med tusch. På bamsen er sat endnu en bamse med 3D mærkater, for at give en 3D effekt.




Tekst er skrevet på vellum. Hvis det havde været en "rigtig" invitation havde jeg skrevet teksten på pc for et pænere resultat. 

God søndag til jer alle!

Ingen kommentarer: