Forside

fredag den 17. juni 2011

LO efter skitse

Denne gang er udfordringen til konkurrencen om 200,- gavekort til Panduro Hobby, et LO efter skitse af Charlotte Ravn.

Skitsen kan ses her

Jeg har scrappet et billede af mine forældre som meget unge nyforelskede. Det er godt slidt efter mange år i min mors pung, men det slidte look, gør næsten bare billedet endnu skønnere at arbejde med. 


Billedet er påsat et et stk. creme basicpapir fra Panduro.

Sommerfuglene og swirlsne er lavet efter "maskemetoden", hvor billedet dækkes af et stk. papir der har præcis samme størrelse og hvor der stemples henover, således at det ser ud som om at motivet sidder bag billedet. Se billederne nedenfor



Distress Ink duppes på med særlig svamp, se materialeliste her 




Efter sommerfuglen er lavet, laves swirlen henover samme "maskepapir"; efterfølgende optegnes de med tynd sort pen.




Det færdige LO af mine forældre; de på dette billede vel er halvt så gamle som jeg selv er nu;-)

Rigtig god weekend og go scraplyst/Silotte

Ingen kommentarer: