Forside

lørdag den 2. juli 2011

Bryllupskort

Begyndte i går aftes, da ungerne var puttet, på et bryllupskort som havde deadline idag kl. 12. Måtte dog opgive midt i det hele, da printeren strejkede og min mand var til herreaften/nat, så jeg blev først færdig idag lige inden "lukketid" - men jeg nåede det.

Kortet er til Rasmus og Gitte. Rasmus er min svogers counter strike ven og kortet skulle være fra hele clanen som hedder "Fragglerne" - derfor et billede af dem. Og de voldte mig unægteligt lidt problemer. For det første er de ikke "oplagte" bryllupsemner og for det andet er de så sprælske i farverne, at det gjorde det til en næsten umulig opgave i forhold til det papir jeg ville bruge. Resultatet ser I her - Fragglerne" blev sepia behandlet i mit fotoprogram og blev dermed meget mere arbejdsvenlige.

Jeg synes selv kortet er blevet fedt - en god blanding af noget romantisk og noget råt, som vist kendetegner Rasmus og hans venner meget godt.


  Forsiden af kortet. Papireret er noget jeg har haft liggende længe og jeg er vild med det, men jeg aner ikke hvad det hedder, ej heller hvor det er fra. 
Hjertet, som er fra Panduro, er tænkt som pynt på et stearinlys, men jeg synes et passer bedre her.


Blomsterborten er lavet med min nye Martha Stewart punch - guf;-)









Hilsnen(og navnene på clanmedlemmerne) er skrevet på pc og printet på hvidt basisapir fra Panduro. Hilsnen er siden standset ud med en Magnolia tag.




Forsat god lørdag og skøn søndag til Jer alle/Silotte

Ingen kommentarer: