Forside

fredag den 20. januar 2012

Valentins - corsage - kort

Inden vi får set os om er det Valentins dag.


Hjemme hos os har vi ikke den store tradition for at fejre dette; da vi begge synes det er noget pjat, men man kan jo bruge dagen til at minde hinanden om, hvorfor det er man elsker hinanden.

Jeg har lavet et noget utraditionelt Valentinskort - et corsagekort - som jeg tænker min mand skal have, bagpå skal der stå nogle kærlige ord.

Modellen kan fotograferes op og ned - og bruges på forskellig vis; f.eks. som siderne i et minialbum eller i miniformat som pynt på en gaveæske.



Kortet er sværtet i kanterne med støvgrøn.
Knapperne i hjerteform er vist det der er mest "Valentinsagtigt" - men super søde er de.




Corsagen kan laves i hvilken som helst størrelse man ønsker.
Nedenfor har jeg lavet en minimodel som pynt til en lille hvid trææske der er pyntet med papir.








Den lille trææske måler 6,5 x 6, 5 cm. Jeg har pyntet den på alle sider ed papir i same serie som corsagen er lavet i.




Materialer anvendt:

Hvid trææske 491066
Hjerteknapper 568907
Pyntebånd 304213
Designblok "French County" 361282

Ha´en dejlig scrapweekend

Kærligst
Silotte







Ingen kommentarer: